• Hľadáte prácu, ktorá by s Vami rezonovala a prinášala Vám pocit spokojnosti a naplnenia? Nepodarilo sa Vám ešte v sebe  objaviť talent a rozmýšľate, čo s tým? Potrebujete vo vašej kariére nasmerovať? Hľadáte sa vo svojom pracovnom svete? Potrebujete pomôcť s Vašim pracovným profilom a rozmýšľate ako a kde začať?

    Naplánujte si s nami Váš  individuálny rozvojový program.

  • Mávate občas pocit, že okolie, pracovné prostredie, ľudia vo vašom okruhu majú na vás také nároky, že ste zabudli byť sama /sám sebou? Pociťujete, že Vás okolnosti vyformovali tak, že akoby ste to neboli v skutočnosti vy? Cítite, že komunikovať s niektorými typmi osobností v pracovnom alebo aj osobnom živote Vás pri niektorých situáciách doslova paralizuje? Hľadáte riešenia ako zefektívniť Vašu komunikáciu?

    Naplánujte si s nami vaše individuálne rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde sa budeme  venovať všetkým odpovediam na hore uvedené otázky ako i oblastiam efektívnej komunikácie.

  • Radi pracujete na osobnom rozvoji? Preferujete individuálny rozvoj, no niekedy máte pocit, že je toho už na Vás  naozaj priveľa a nemôžete sa posunúť z miesta? Zaujímate sa ako to riešia iní, čo pomohlo a pomáha ostatným zvládať neželané situácie? Radi sa socializujete a zdieľate zmysluplne?Pridajte sa na rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde spoločne budeme hľadať riešenia,   venovať sa všetkým odpovediam na hore uvedené otázky a kde nosnou témou budú ZÁŤAŽOVÉ SITUÁCIE

  • Osobný rozvoj je cesta, ktorá nás smeruje a formuje byť lepšími. Občas sa ocitáme v situáciách, ktoré nie sú pre nás komfortné, a občas sú priam až bolestivé. No tieto skutočnosti nám tiež prinášajú príležitosť obrovskej lekcie. Môžeme sa naučiť zmeniť to, čo sa nám možno opakuje v živote dookola, môžeme sa naučiť riešiť záťažové situácie, ktoré nás môžu odkloniť od našej plánovanej cesty alebo sa môžeme posunúť bližšie k svojmu cieľu. Dôležité sú naša voľba a rozhodnutia.

  • Aj zóna nekomfortu môže byť prospešná, a môže byť zároveň  výborným “učiteľom”. Ak sa často nachádzate v situáciách, ktoré vám nevyhovujú, zraňujú vás, spôsobujú zármutok, či vnútornú nepohodu, je to signál, ktorý si pýta vašu pozornosť. Často tento signál, ktorý voláme aj „VNÚTORNÝ HLAS“ nie je dostatočne počuť, pretože strach, obavy, nízke sebavedomie alebo nedôvera,  sú oveľa „hlučnejšie“. Preto, stačí zastaviť sa, nahliadnúť do seba a nasledovať  „vlastný kompas“.  Znie to jednoducho, však?

  • Efektívna zručnosť v komunikácii Vám môže pomerne uľahčiť život. Efektívne komunikovať znamená dosiahnuť pochopenie, porozumenie alebo takzvanú „win-win“ situáciu, kedy dochádza k spokojnosti na každej strane. Opačný efekt zanecháva deštruktívna komunikácia, ktorá prináša nezhody, frustráciu, nedorozumenia a veľa nie pozitívnych situácii a stavov. Občas môžete mať pocit, že váš komunikačný prejav je úplne v poriadku ale nerozumiete, prečo Vás napríklad nikto nepočúva, nerešpektuje, riešite časté konfliktné situácie, nedostávate to, čo očakávate alebo jednoducho v komunikácii s Vami Váš komunikačný partner prechádza ďaleko za Vaše „hranice“. A na príčine môžu byť práve komunikačné zručnosti.

    Preto, zúčastnite sa vzdelávacieho programu,  kde sa budeme  venovať najmä praktickým zručnostiam, ktoré podporujú efektívnu komunikáciu.

  • Emócia je náš kompas, spoločník, priateľ ale občas aj malý nepriateľ. Zvládať ju je občas náročnejšie, a to najmä v situáciách, ktoré spúšťajú  nečakané reakcie. Môže to byť hádka, náš nesúhlas, dotknutie sa našej osobnosti, krivda, urážka  ale i veľa iných reakcií pri ktorých pozícia našej emócie je oveľa silnejšia, až nás premôže a dostáva nás tam, kam nechceme. Ako s ňou pracovať aby bola pod našou kontrolou?

  • HODNOTENIE

    250,00

    Za každú prácu väčšinou očakávame minimálne pochvalu, uznanie a niekedy nám stačí iba vypočuť si  názor. No pri meraní efektivity a pre dosahovanie požadovaných výsledkov je to práve hodnotenie, ktoré okrem iného ak  je aj správne interpretované, môže byť  pomôckou pre približovanie sa k cieľom. Jeho forma a spôsoby podania, nielen že odzrkadľujú výsledky ale veľa krát ovplyvňujú  motiváciu a ďalší progres v tíme ako i vo firemnom prostredí.

  • Práca asistentky je komplex rôznych úloh, ktoré si vyžadujú nielen riadnu koordináciu činností, sebadisciplínu ale v bežnej praxi aj asertívne riešenia a spoľahlivosť. Súčasťou agendy je tiež efektívna komunikácia, proaktívny a pro – klientský prístup. Počas tréningového dňa si tak môžete vyskúšať rôzne spôsoby komunikácie, ktoré Vám môžu byť v bežnej praxi nápomocné.

  • Možno ste sa už stretli s výrokom „náš zákazník, náš pán.“ Ale je to naozaj tak? Zákazník nemusí byť iba externý, kupujúci naše služby či produkty, ale môže to byť i kolega z nášho pracovného prostredia, ktorým dodávame podporu a služby pre efektívny chod spoločnosti/organizácie. Spolupráca rovnako ako komunikácia so zákazníkom  je dôležitá ako pre prosperitu spoločnosti, tak i pre dosahovanie cieľov. Bežná prax nám však umožňuje pracovať s rôznorodými typmi zákazníkov, ktorí majú svoje špecifiká a často krát sa vyžadujú rôzne prístupy. A tie si môžete vyskúšať aj počas tréningu PRO-ZÁKAZNÍCKA ORIENTÁCIA

  • Čas pre prácu máme väčšinou určitým spôsobom limitovaný. Jeho správne využitie môže ovplyvňovať pracovnú efektivitu, rovnako ako i využitý čas na pracovných poradách. Ako ich však zorganizovať a viesť aby boli v pracovnom prostredí prospešné, či  efektívne sa môžete dozvedieť aj na našom tréningu.Vedenie pracovných porád alebo stretnutí je jednou z manažérskych zručností ale i zručností, ktoré sú pre „pracovný svet“ veľmi dôležité.

  • Čas máme všetci rovnaký. No ako ho využijeme, je iba na každom z nás. V pracovnom svete máme čas pre prácu určitým spôsobom limitovaný. Je potrebné spĺňať ciele, doručovať výsledky v stanovenom čase ale hlavne koordinovať si prácu tak, aby bola realizovaná v súlade s očakávanými požiadavkami a plánovaním. Pri riadení časového manažmentu sa neraz môžeme ocitnúť v situáciách, v ktorých dochádza ku kolíziám ale i narušeniu osobných plánov, či k nespokojnosti až frustrácii z práce.