• Práca asistentky je komplex rôznych úloh, ktoré si vyžadujú nielen riadnu koordináciu činností, sebadisciplínu ale v bežnej praxi aj asertívne riešenia a spoľahlivosť. Súčasťou agendy je tiež efektívna komunikácia, proaktívny a pro – klientský prístup. Počas tréningového dňa si tak môžete vyskúšať rôzne spôsoby komunikácie, ktoré Vám môžu byť v bežnej praxi nápomocné.

  • Čas máme všetci rovnaký. No ako ho využijeme, je iba na každom z nás. V pracovnom svete máme čas pre prácu určitým spôsobom limitovaný. Je potrebné spĺňať ciele, doručovať výsledky v stanovenom čase ale hlavne koordinovať si prácu tak, aby bola realizovaná v súlade s očakávanými požiadavkami a plánovaním. Pri riadení časového manažmentu sa neraz môžeme ocitnúť v situáciách, v ktorých dochádza ku kolíziám ale i narušeniu osobných plánov, či k nespokojnosti až frustrácii z práce.

  • HODNOTENIE

    250,00

    Za každú prácu väčšinou očakávame minimálne pochvalu, uznanie a niekedy nám stačí iba vypočuť si  názor. No pri meraní efektivity a pre dosahovanie požadovaných výsledkov je to práve hodnotenie, ktoré okrem iného ak  je aj správne interpretované, môže byť  pomôckou pre približovanie sa k cieľom. Jeho forma a spôsoby podania, nielen že odzrkadľujú výsledky ale veľa krát ovplyvňujú  motiváciu a ďalší progres v tíme ako i vo firemnom prostredí.

  • Mávate občas pocit, že okolie, pracovné prostredie, ľudia vo vašom okruhu majú na vás také nároky, že ste zabudli byť sama /sám sebou? Pociťujete, že Vás okolnosti vyformovali tak, že akoby ste to neboli v skutočnosti vy? Cítite, že komunikovať s niektorými typmi osobností v pracovnom alebo aj osobnom živote Vás pri niektorých situáciách doslova paralizuje? Hľadáte riešenia ako zefektívniť Vašu komunikáciu?

    Naplánujte si s nami vaše individuálne rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde sa budeme  venovať všetkým odpovediam na hore uvedené otázky ako i oblastiam efektívnej komunikácie.

  • Efektívna zručnosť v komunikácii Vám môže pomerne uľahčiť život. Efektívne komunikovať znamená dosiahnuť pochopenie, porozumenie alebo takzvanú „win-win“ situáciu, kedy dochádza k spokojnosti na každej strane. Opačný efekt zanecháva deštruktívna komunikácia, ktorá prináša nezhody, frustráciu, nedorozumenia a veľa nie pozitívnych situácii a stavov. Občas môžete mať pocit, že váš komunikačný prejav je úplne v poriadku ale nerozumiete, prečo Vás napríklad nikto nepočúva, nerešpektuje, riešite časté konfliktné situácie, nedostávate to, čo očakávate alebo jednoducho v komunikácii s Vami Váš komunikačný partner prechádza ďaleko za Vaše „hranice“. A na príčine môžu byť práve komunikačné zručnosti.

    Preto, zúčastnite sa vzdelávacieho programu,  kde sa budeme  venovať najmä praktickým zručnostiam, ktoré podporujú efektívnu komunikáciu.

  • Rola manažéra predstavuje niekoľko významných zručností, ktoré ovplyvňujú nielen fungovanie pôsobiaceho v tejto pozícii ale i celé tímy a smerovanie ich členov. Ich zvládanie zohráva dôležitú úlohu pri dosahovanie rôznych cieľov, až po osobný rast a napredovanie od manažéra po leadra.

    Preto, zúčastnite sa vzdelávacieho programu,  kde sa budeme  venovať najmä praktickým zručnostiam, ktoré podporujú efektivitu manažérskych zručností.

  • Osobný rozvoj je cesta, ktorá nás smeruje a formuje byť lepšími. Občas sa ocitáme v situáciách, ktoré nie sú pre nás komfortné, a občas sú priam až bolestivé. No tieto skutočnosti nám tiež prinášajú príležitosť obrovskej lekcie. Môžeme sa naučiť zmeniť to, čo sa nám možno opakuje v živote dookola, môžeme sa naučiť riešiť záťažové situácie, ktoré nás môžu odkloniť od našej plánovanej cesty alebo sa môžeme posunúť bližšie k svojmu cieľu. Dôležité sú naša voľba a rozhodnutia.

  • Hľadáte prácu, ktorá by s Vami rezonovala a prinášala Vám pocit spokojnosti a naplnenia? Nepodarilo sa Vám ešte v sebe  objaviť talent a rozmýšľate, čo s tým? Potrebujete vo vašej kariére nasmerovať? Hľadáte sa vo svojom pracovnom svete? Potrebujete pomôcť s Vašim pracovným profilom a rozmýšľate ako a kde začať?

    Naplánujte si s nami Váš  individuálny rozvojový program.

  • V pracovnom ale i bežnom živote sa občas ocitáme v situáciách, ktoré si vyžadujú efektívne prezentovanie, aby sme dosiahli náš cieľ. Môžu to byť situácie od prezentovania firemných produktov, cez odovzdávanie dôležitých informácií kde očakávame na druhej strane porozumenie alebo pochopenie. Skutočnosťou je, že vždy naše publikum je s rôznym vnímaním, reakciami, prístupom, ktoré do určitej miery môžeme ale i nemôžeme ovplyvniť. Preto aj pri prezentovaní je dôležitou súčasťou príprava, ktorá nám môže zaručiť efektívne prezentovanie, či zdieľanie toho čo potrebujeme

    Vyskúšajte si s nami tréning prezentačných zručností.

  • Možno ste sa už stretli s výrokom „náš zákazník, náš pán.“ Ale je to naozaj tak? Zákazník nemusí byť iba externý, kupujúci naše služby či produkty, ale môže to byť i kolega z nášho pracovného prostredia, ktorým dodávame podporu a služby pre efektívny chod spoločnosti/organizácie. Spolupráca rovnako ako komunikácia so zákazníkom  je dôležitá ako pre prosperitu spoločnosti, tak i pre dosahovanie cieľov. Bežná prax nám však umožňuje pracovať s rôznorodými typmi zákazníkov, ktorí majú svoje špecifiká a často krát sa vyžadujú rôzne prístupy. A tie si môžete vyskúšať aj počas tréningu PRO-ZÁKAZNÍCKA ORIENTÁCIA

  • Radi pracujete na osobnom rozvoji? Preferujete individuálny rozvoj, no niekedy máte pocit, že je toho už na Vás  naozaj priveľa a nemôžete sa posunúť z miesta? Zaujímate sa ako to riešia iní, čo pomohlo a pomáha ostatným zvládať neželané situácie? Radi sa socializujete a zdieľate zmysluplne?Pridajte sa na rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde spoločne budeme hľadať riešenia,   venovať sa všetkým odpovediam na hore uvedené otázky a kde nosnou témou budú ZÁŤAŽOVÉ SITUÁCIE

  • Pracovať v tíme má viacero výhod. Ak to v tíme správne funguje, ľudia smerujú za rovnakým cieľom s určitou mierou zodpovednosti a vzájomne sa dopĺňajú. Naviac je prítomná vzájomná dôvera, otvorená komunikácia, vnútorná pozitívna motivácia, a tiež takzvaný „tímový duch“. No bežná prax je niekedy od tohto ideálneho stavu vzdialená. Netreba však "hádzať flintu do žita", hľadať dôvody ale treba hľadať riešenia. A to môžete aj na  vzdelávacom programe TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA.