• Emócia je náš kompas, spoločník, priateľ ale občas aj malý nepriateľ. Zvládať ju je občas náročnejšie, a to najmä v situáciách, ktoré spúšťajú  nečakané reakcie. Môže to byť hádka, náš nesúhlas, dotknutie sa našej osobnosti, krivda, urážka  ale i veľa iných reakcií pri ktorých pozícia našej emócie je oveľa silnejšia, až nás premôže a dostáva nás tam, kam nechceme. Ako s ňou pracovať aby bola pod našou kontrolou?

  • Aj zóna nekomfortu môže byť prospešná, a môže byť zároveň  výborným “učiteľom”. Ak sa často nachádzate v situáciách, ktoré vám nevyhovujú, zraňujú vás, spôsobujú zármutok, či vnútornú nepohodu, je to signál, ktorý si pýta vašu pozornosť. Často tento signál, ktorý voláme aj „VNÚTORNÝ HLAS“ nie je dostatočne počuť, pretože strach, obavy, nízke sebavedomie alebo nedôvera,  sú oveľa „hlučnejšie“. Preto, stačí zastaviť sa, nahliadnúť do seba a nasledovať  „vlastný kompas“.  Znie to jednoducho, však?

  • Čas pre prácu máme väčšinou určitým spôsobom limitovaný. Jeho správne využitie môže ovplyvňovať pracovnú efektivitu, rovnako ako i využitý čas na pracovných poradách. Ako ich však zorganizovať a viesť aby boli v pracovnom prostredí prospešné, či  efektívne sa môžete dozvedieť aj na našom tréningu.Vedenie pracovných porád alebo stretnutí je jednou z manažérskych zručností ale i zručností, ktoré sú pre „pracovný svet“ veľmi dôležité.

  • Pracovať v tíme má viacero výhod. Ak to v tíme správne funguje, ľudia smerujú za rovnakým cieľom s určitou mierou zodpovednosti a vzájomne sa dopĺňajú. Naviac je prítomná vzájomná dôvera, otvorená komunikácia, vnútorná pozitívna motivácia, a tiež takzvaný „tímový duch“. No bežná prax je niekedy od tohto ideálneho stavu vzdialená. Netreba však "hádzať flintu do žita", hľadať dôvody ale treba hľadať riešenia. A to môžete aj na  vzdelávacom programe TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA.

  • Radi pracujete na osobnom rozvoji? Preferujete individuálny rozvoj, no niekedy máte pocit, že je toho už na Vás  naozaj priveľa a nemôžete sa posunúť z miesta? Zaujímate sa ako to riešia iní, čo pomohlo a pomáha ostatným zvládať neželané situácie? Radi sa socializujete a zdieľate zmysluplne?Pridajte sa na rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde spoločne budeme hľadať riešenia,   venovať sa všetkým odpovediam na hore uvedené otázky a kde nosnou témou budú ZÁŤAŽOVÉ SITUÁCIE

  • Možno ste sa už stretli s výrokom „náš zákazník, náš pán.“ Ale je to naozaj tak? Zákazník nemusí byť iba externý, kupujúci naše služby či produkty, ale môže to byť i kolega z nášho pracovného prostredia, ktorým dodávame podporu a služby pre efektívny chod spoločnosti/organizácie. Spolupráca rovnako ako komunikácia so zákazníkom  je dôležitá ako pre prosperitu spoločnosti, tak i pre dosahovanie cieľov. Bežná prax nám však umožňuje pracovať s rôznorodými typmi zákazníkov, ktorí majú svoje špecifiká a často krát sa vyžadujú rôzne prístupy. A tie si môžete vyskúšať aj počas tréningu PRO-ZÁKAZNÍCKA ORIENTÁCIA

  • V pracovnom ale i bežnom živote sa občas ocitáme v situáciách, ktoré si vyžadujú efektívne prezentovanie, aby sme dosiahli náš cieľ. Môžu to byť situácie od prezentovania firemných produktov, cez odovzdávanie dôležitých informácií kde očakávame na druhej strane porozumenie alebo pochopenie. Skutočnosťou je, že vždy naše publikum je s rôznym vnímaním, reakciami, prístupom, ktoré do určitej miery môžeme ale i nemôžeme ovplyvniť. Preto aj pri prezentovaní je dôležitou súčasťou príprava, ktorá nám môže zaručiť efektívne prezentovanie, či zdieľanie toho čo potrebujeme

    Vyskúšajte si s nami tréning prezentačných zručností.

  • Hľadáte prácu, ktorá by s Vami rezonovala a prinášala Vám pocit spokojnosti a naplnenia? Nepodarilo sa Vám ešte v sebe  objaviť talent a rozmýšľate, čo s tým? Potrebujete vo vašej kariére nasmerovať? Hľadáte sa vo svojom pracovnom svete? Potrebujete pomôcť s Vašim pracovným profilom a rozmýšľate ako a kde začať?

    Naplánujte si s nami Váš  individuálny rozvojový program.

  • Osobný rozvoj je cesta, ktorá nás smeruje a formuje byť lepšími. Občas sa ocitáme v situáciách, ktoré nie sú pre nás komfortné, a občas sú priam až bolestivé. No tieto skutočnosti nám tiež prinášajú príležitosť obrovskej lekcie. Môžeme sa naučiť zmeniť to, čo sa nám možno opakuje v živote dookola, môžeme sa naučiť riešiť záťažové situácie, ktoré nás môžu odkloniť od našej plánovanej cesty alebo sa môžeme posunúť bližšie k svojmu cieľu. Dôležité sú naša voľba a rozhodnutia.

  • Rola manažéra predstavuje niekoľko významných zručností, ktoré ovplyvňujú nielen fungovanie pôsobiaceho v tejto pozícii ale i celé tímy a smerovanie ich členov. Ich zvládanie zohráva dôležitú úlohu pri dosahovanie rôznych cieľov, až po osobný rast a napredovanie od manažéra po leadra.

    Preto, zúčastnite sa vzdelávacieho programu,  kde sa budeme  venovať najmä praktickým zručnostiam, ktoré podporujú efektivitu manažérskych zručností.

  • Efektívna zručnosť v komunikácii Vám môže pomerne uľahčiť život. Efektívne komunikovať znamená dosiahnuť pochopenie, porozumenie alebo takzvanú „win-win“ situáciu, kedy dochádza k spokojnosti na každej strane. Opačný efekt zanecháva deštruktívna komunikácia, ktorá prináša nezhody, frustráciu, nedorozumenia a veľa nie pozitívnych situácii a stavov. Občas môžete mať pocit, že váš komunikačný prejav je úplne v poriadku ale nerozumiete, prečo Vás napríklad nikto nepočúva, nerešpektuje, riešite časté konfliktné situácie, nedostávate to, čo očakávate alebo jednoducho v komunikácii s Vami Váš komunikačný partner prechádza ďaleko za Vaše „hranice“. A na príčine môžu byť práve komunikačné zručnosti.

    Preto, zúčastnite sa vzdelávacieho programu,  kde sa budeme  venovať najmä praktickým zručnostiam, ktoré podporujú efektívnu komunikáciu.

  • Mávate občas pocit, že okolie, pracovné prostredie, ľudia vo vašom okruhu majú na vás také nároky, že ste zabudli byť sama /sám sebou? Pociťujete, že Vás okolnosti vyformovali tak, že akoby ste to neboli v skutočnosti vy? Cítite, že komunikovať s niektorými typmi osobností v pracovnom alebo aj osobnom živote Vás pri niektorých situáciách doslova paralizuje? Hľadáte riešenia ako zefektívniť Vašu komunikáciu?

    Naplánujte si s nami vaše individuálne rozvojové stretnutie online alebo osobne, kde sa budeme  venovať všetkým odpovediam na hore uvedené otázky ako i oblastiam efektívnej komunikácie.