• Čas pre prácu máme väčšinou určitým spôsobom limitovaný. Jeho správne využitie môže ovplyvňovať pracovnú efektivitu, rovnako ako i využitý čas na pracovných poradách. Ako ich však zorganizovať a viesť aby boli v pracovnom prostredí prospešné, či  efektívne sa môžete dozvedieť aj na našom tréningu.Vedenie pracovných porád alebo stretnutí je jednou z manažérskych zručností ale i zručností, ktoré sú pre „pracovný svet“ veľmi dôležité.

  • Pracovať v tíme má viacero výhod. Ak to v tíme správne funguje, ľudia smerujú za rovnakým cieľom s určitou mierou zodpovednosti a vzájomne sa dopĺňajú. Naviac je prítomná vzájomná dôvera, otvorená komunikácia, vnútorná pozitívna motivácia, a tiež takzvaný „tímový duch“. No bežná prax je niekedy od tohto ideálneho stavu vzdialená. Netreba však "hádzať flintu do žita", hľadať dôvody ale treba hľadať riešenia. A to môžete aj na  vzdelávacom programe TÍMOVÁ SPOLUPRÁCA.

  • Čas máme všetci rovnaký. No ako ho využijeme, je iba na každom z nás. V pracovnom svete máme čas pre prácu určitým spôsobom limitovaný. Je potrebné spĺňať ciele, doručovať výsledky v stanovenom čase ale hlavne koordinovať si prácu tak, aby bola realizovaná v súlade s očakávanými požiadavkami a plánovaním. Pri riadení časového manažmentu sa neraz môžeme ocitnúť v situáciách, v ktorých dochádza ku kolíziám ale i narušeniu osobných plánov, či k nespokojnosti až frustrácii z práce.